Ik heb geen inloggegevens ontvangen

Normaal gezien maakt Portara automatisch een persoonlijk account voor u aan, en de dag na uw inschrijving zou u een e-mail met uw inloggegevens moeten ontvangen.

Als u geen e-mail in uw inbox ziet, controleer dan uw map met ‘ongewenste e-mail’ om er zeker van te zijn dat de e-mail niet per ongeluk daar is beland.

Als u de e-mail niet kunt vinden, kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen. Ga naar https://www.portara.be/login/forgot_password.php, voer uw e-mailadres in (dit is ook uw gebruikersnaam) en klik op ‘zoeken’. U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Als u binnen 12 uur na inschrijving nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, is het mogelijk dat we niet over uw correcte e-mailadres beschikken. Stuur in dat geval uw juiste gegevens naar info@portilog.be, zodat we deze in onze database kunnen bijwerken.

Terug naar overzicht